ASUS Zenfone Smartphone Android Terbaik

 On Jumat, 05 September 2014  

ASUS Zenfone Smartphone Android Terbaik

ASUS Zenfone Smartphone Android Terbaik, Smartphone tidak lagi hanya alat untuk membuat panggilan atau menghantar mesej. Boleh berfungsi sebagai kamera, peranti untuk melayari di Internet, sistem navigasi, pusat hiburan, sampai kedai kaset, dijadualkan untuk bekerja agenda. Di sisi lain, sebagai telefon pintar ini juga menyokong gaya hidup, dia juga mempunyai reka bentuk yang cantik, elegan, dan dilengkapi dengan pilihan beberapa warna yang menggambarkan identiti pemiliknya.

ZenFone - Luar Biasa Smartphone untuk Semua Orang ZenFone mempunyai reka bentuk yang cantik, bahan berkualiti tinggi, fungsi penuh ASUS ZenUI memberikan kepuasan pengguna. Datang dalam pelbagai saiz 4-6 inci dan berbagai macam warna, perlu ada jenis ZenFone sesuai untuk digunakan oleh semua orang, apa pun keperluan anda dan gaya hidup. Sebagai gambaran, ZenFone dilengkapi Corning Gorilla Glass layer 3 untuk kebolehpercayaan dan daya tahan terhadap goresan.

ZenFone 4, telefon pintar dengan skrin 4 inci sangat mudah untuk disesuaikan sebagai penutup belakang boleh digantikan dengan pilihan warna hitam arang, putih mutiara, ceri merah, biru dan kuning Solar. Zenfone 4 menyokong kad microSD sehingga 64GB sehingga memberikan tempat yang banyak untuk menyimpan foto, video, dan aplikasi lain.

ZenFone 5, telefon pintar dengan skrin 5 inci dan menyokong HD IPS +, di mana pengguna masih boleh berbual walaupun saat mengenakan sarung tangan. Reka bentuk sangat menarik, dengan ketebalan hanya 5.5 mm pada titik nipis. 5 ZenFone sendiri sedia dalam pelbagai warna arang hitam, putih mutiara, ceri merah, champagne emas, dan warna senja ungu.

ASUS Zenfone Smartphone Android Terbaik, type ZenFone 6, telefon pintar dengan skrin 6 inci dilengkapi dengan IPS HD + memaparkan teknologi audio SonicMaster yang luar biasa dan untuk memberikan pengalaman hiburan yang tak tertandingi. Zenfone 6 mempunyai kamera 13 mega pixel bertenaga bersedia untuk mengambil gambar yang jelas dengan resolusi tinggi. ZenFone 6 didapati dalam pelbagai warna arang hitam, putih mutiara, ceri merah, dan warna Champagne Gold.
ASUS Zenfone Smartphone Android Terbaik 4.5 5 Info Gemantik Jumat, 05 September 2014 ASUS Zenfone Smartphone Android Terbaik, Smartphone tidak lagi hanya alat untuk membuat panggilan atau menghantar mesej. ASUS Zenfone Smartphone Android Terbaik , Smartphone tidak lagi hanya alat untuk membuat panggilan atau menghantar mese...